Maksmisviisid

Maksmisviisid

Kuidas toimub tellitud toodete eest maksmine?
DPD kullerile on võimalik tasuda ainult pangakaardiga.

Pangalingi kaudu - Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud panga lingile, mis suunab Teid valitud internetipanka: Swedbank, SEB. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka. Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.danija.ee'lt ostetud toodete eest. Kinnitage või tühistage maksekorraldus.

Pangaülekandega - pärast makseviisi valimist, tuleb teil teha ettemaks Danbalt shoes OÜ arveldusarvele, mille leiate altpoolt. Tellimus võetakse käsitlemisele ainult pärast makse laekumist Danbalt shoes OÜ ettevõtte arveldusarvele. Kindlasti märkige makseselgitusse  oma tellimuse number.

Ettevõtte kontaktandmed:
Danbalt shoes OÜ
Reg.kood: 12557618
KMKR: EE101674937
Jur. aadress: Laki tn. 34 Tallinn Harjumaa 12915
Swedbank: EE732200221081315292


 
Kuidas teada saada, et makse oli läbi läinud?
Sisenege oma kasutajatunnusega Danija.ee keskkonda ja seejärel valige „Minu andmed“. Pärast seda valige „Tellimuste ajalugu“, ajaloost saate kontrollida, kas tellimuse eest oli makstud või mitte. Juhul, kui tellimuse eest oli maksmata või makstud osaliselt, siis tellimuse staatus jääb endiselt „Tasumata“. Tellimuse staatus muutub jaatavaks  ehk „Makstud“ ainult pärast makse laekumist Danbalt shoes OÜ arveldusarvele.
Juhul, kui maksmine „Pangalingi kaudu“ ei õnnestunud (nt. midagi läks valesti, maksmine katkestus, limiit jm.) võtke palun Danija.ee klienditeenindusega ühendust e-posti teel [email protected] või telefonil +372 880 4518.

Kust ma leian ostuarve?
PDF-kujul ostuarvete koostamine toimub automaatselt. Ostuarvet saab välja trükkida või alla laadida Danija.ee keskkonna tellimuste ajaloost, vajutades nupule „Laadi ostuarve alla“.
 

Otsing