Kuidas toimub tellitud toodete eest maksmine?
DPD kullerile on võimalik tasuda ainult pangakaardiga.
Pangalingi kaudu - Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud panga lingile, mis suunab Teid valitud internetipanka: Swedbank. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka. Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.danija.ee'lt ostetud toodete eest. Kinnitage või tühistage maksekorraldus.
Ettevõtte kontaktandmed:
UAB "Danbalt International"
Reg.kood: 110474962
KMKR: LT104749610
Jur. aadress: Ozo g. 12A-1, LT-08200 Vilnius, Leedu
Kuidas teada saada, et makse oli läbi läinud?
Sisenege oma kasutajatunnusega Danija.ee keskkonda ja seejärel valige „Minu andmed“. Pärast seda valige „Tellimuste ajalugu“, ajaloost saate kontrollida, kas tellimuse eest oli makstud või mitte. Juhul, kui tellimuse eest oli maksmata või makstud osaliselt, siis tellimuse staatus jääb endiselt „Tasumata“. Tellimuse staatus muutub jaatavaks ehk „Makstud“ ainult pärast makse laekumistUAB "Danbalt International" arveldusarvele.
Juhul, kui maksmine „Pangalingi kaudu“ ei õnnestunud (nt. midagi läks valesti, maksmine katkestus, limiit jm.) võtke palun Danija.ee klienditeenindusega ühendust e-posti teel info@danija.ee või telefonil +372 880 4518.
Kust ma leian ostuarve?
PDF-kujul ostuarvete koostamine toimub automaatselt. Ostuarvet saab välja trükkida või alla laadida Danija.ee keskkonna tellimuste ajaloost, vajutades nupule „Laadi ostuarve alla“.