Kuhu pöörduda, kui tekivad küsimused?
Kui tunnete huvi mingi kindla toote kohta, või millal tellitud toode kohale toimetatakse, pöörduge palun meie poole e-posti teel: info@danija.ee või helistage numbrile +372 880 4518 Tellimust või päringut saab e-posti teel esitada meie ööpäeva ringselt. Kui soovite päringut esitada telefoni teel, võtke meiega ühendust – meie tööaeg: E-R 09-16.00.

Kas saab toodet osta veebipoest, aga vastu võtta kauplusest?
Kahjuks hetkel sellist võimalust veel ei ole. Kuid on võimalik, et lähimal ajal selline võimalus tekib.

Kuidas teada saada, et toode on tellitud ja tellimus käsitletakse?
Pärast tellimuse vormistamist saadetakse teie e-postile tellimuse kinnituskiri. Kui pärast tellimuse vormistamist kahe tunni jooksul e-kirja teie e-postile ei saabu, kontrollige palun e-posti „rämpsposti“ kirjakastist.
Juhul, kui ka rämpspostis seda kirja ei ole, siis võib olla juhtunud, et tellimust ei tehtud lõpuni või ei kinnitatud.
Kui olete kirja tellimuse kohta saanud, siis võite olla kindel, et teie tellimus on vastu võetud ja seda käsitletakse.
Enne tellitud toote välja saatmist saadetakse teie e-postile vastasisuline kiri. Enne saadetise kohale toimetamist helistab kuller ette.

Kas saan oma tellimust tühistada?
Tellimust saate tühistada enne seda, kui toode on kulleriga välja saadetud. Igal juhul, kui soovite tellimusest loobuda, palume sellest teatada nii kiiresti kui võimalik e-posti või telefoni teel. 
Kas saan toodet tellida telefoni teel?
Danija.ee-st tooteid saab tellida ainult veebi kaudu. Kuid küsimuste korral võite alati pöörduda meie veebipoe klienditoe poole e-posti või telefoni teel.

Kas saan toodet tellida telefoni teel?
Danija.ee-st tooteid saab tellida ainult veebi kaudu. Kuid küsimuste korral, võite alati pöörduda meie veebipoe klienditoe poole e-posti või telefoni teel.

Kuidas toimub maksmine tellitud toodete eest?
Danija.ee-st tellitud toodete eest saab maksta:

  • Pangalingi kaudu - Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud panga lingile, mis suunab teid valitud internetipanka: Swedbank. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka. Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele Danija.ee'st ostetud toodete eest. Kinnitage või tühistage maksekorraldus.

Kuidas teada saada, et makse on läbi läinud?
Sisenege oma kasutajatunnustega Danija.ee keskkonda ja seejärel valige „Minu andmed“. Pärast seda valige „Tellimuste ajalugu“- ajaloost saate kontrollida, kas tellimuse eest sai makstud või mitte. Juhul, kui tellimuse eest oli maksmata või makstud osaliselt, siis tellimuse staatus jääb endiselt „Tasumata“. Tellimuse staatus muutub jaatavaks ehk „Makstud“ ainult pärast makse laekumist UAB "Danbalt International" ettevõtte arveldusarvele.
Juhul, kui maksmine „Pangalingi kaudu“ ei õnnestunud (nt. midagi läks valesti, maksmine katkestus, limiit jm.) võtke palun Danija.ee klienditeenindusega ühendust e-posti teel info@danija.ee või telefonil +372 880 4518 .

Kust ma leian ostuarve?
PDF-kujul ostuarvete koostamine toimub automaatselt. Ostuarvet saab välja trükkida või alla laadida Danija.ee keskkonna tellimuste ajaloost, vajutades nupule „Laadi ostuarve alla“.

Kui palju maksab kojuvedu?

Tarne DPD postiautomaati - 2,99 EUR.

Kullerteenuse kaudu kojutoomine - 4,99 EUR.

Mitme päeva jooksul toimub toodete tarnimine?
95% tellitud toodetest tarnitakse 2-5 tp. jooksul.
 
Kas kliendikaardi saab veebipoest tellides kasutada? 
Kliendikaart kehtib ainult DANIJA kauplustes.
 
Kas toodet saab vahetada?

Internetist ostetud tooteid saab tagastada/vahetada ainult DPD pakiautomaatide kaudu.

Mida teha, kui jalatsid ei vasta kvaliteedile (praaktoode)?
Esmalt tuleks e-posti teel meie poole pöörduda ning täpsustada olukorda. Võimaluse korral lisage ka paar pilti. 
Praaktoodete tagastamine või välja vahetamine on tasuta. Internetist ostetud tooteid saab tagastada/vahetada ainult DPD pakiautomaatide kaudu.